close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד משרד מעוצב תורם לתדמית העסק

מערכת שורשט סיוון, תשעה27/05/2015

הידעתם? עיצוב משרד יכול לתרום לתדמית של העסק ולחסוך לו את הצורך בנאומי מכירה ארוכים

תגיות:
עיצוב משרד של רועי, מאתר הבית של עידה
צילום: יח"צ האתר
היום כל בעל עסק יודע כי הלקוחות מגיעים אליו בין היתר בשל התדמית שאותה הוא יצר. את התדמית אפשר ליצור בדרכים שונות כשכולן קשורות בהשארת רושם חיובי על הלקוח. הרושם החיובי חייב להיות תואם למה שהעסק רוצה לשדר ולכן לא מספיק רק להיות נחמדים ללקוח (אף על פי שזה חשוב), חשוב להעביר לו את המסר של מה שקורה בעסק ובעצם להסביר מהי התדמית של העסק באופן שייראה ללקוח טבעי.

איזו תדמית נרצה ליצור לעסק
לפני שהעסק יוצר שינויים, בוחר את הצבעים לכרטיס הביקור ומעצב את המשרד, עליו לקבל החלטה איזו תדמית הוא רוצה לייצר לעצמו. ישנם עסקים אשר רוצים לשדר כי הם מומחים בקדמה, ישנם שרוצים לשדר את התקשורת הטובה שלהם עם הלקוחות ועוד כשהמטרה של יצירת תדמית היא להסביר ללקוח לאן הגיע ומה יוכל לקבל מהעסק.

לאחר קבלת ההחלטה במה העסק טוב ומה הוא רוצה לשדר, אפשר להתחיל ליצור תדמית שתתאים לכל אלה. יצירת התדמית תתבצע באמצעים השונים שאותם יכול לראות הלקוח (או המתעניין) ואמצעים אלה הם כרטיס הביקור של העסק, האתר שלו וגם עיצוב המשרד. לעיצוב המשרד חשיבות רבה ועיצוב נכון יכול למשוך לקוחות למשרד (או להפוך מתעניינים ללקוחות) בעוד חוסר עיצוב או עיצוב שאינו תואם לתדמית עלול להרחיק עסקאות.

יצירת תדמית באמצעות עיצוב
לפני שיצירת תדמית לעסק היא פעולה חשובה מאד אשר מפשרת לו להיבדל מעסקים אחרים. כיוון שדרך המשרד של העסק עוברים רוב הלקוחות שלו, חשוב מאד להשקיע בעיצוב שלו ולהתאים את העיצוב לתדמית. לפני הכנת תכניות העיצוב והוצאתן לפועל יצרך העסק לתת מענה לכמה נושאים ובהם:

איזו תדמית העסק רוצה ליצור? האם חשוב לעסק לייצר אווירה של בית במקום, האם חשוב לו לייצר תדמית רצינית ומקצועית מאד או אולי חשוב לו לייצר תדמית של שבירת סטיגמות? כל דרישה של העסק יכולה לבוא לידי ביטוי בעיצוב המשרד.
אלו אמצעים קיימים לעסק? אם לעסק יש כבר לוגו ופרטי עיצוב (כרטיסי ביקור, ניירת ואתר אינטרנט), חשוב להציג זאת ולבצע את העיצוב כך שיתאים לעיצוב קודם קיים.
מהי המומחיות של העסק? שלא כמו מה שהעסק רוצה לשדר יש את מה שהוא הכי טוב בו וחשוב לבטא את המומחיות של העסק בעיצוב.

משרד מעוצב יכול להחליף הסברים
כאשר מתכננים את עיצוב המשרד לפי המסרים שהעסק רוצה לשדר הלקוחות מבינים מהר יותר באיזה מקום מדובר ויכולים להתחבר בקלות לעסק. עסקים אשר השקיעו בעיצוב המשרד מעידים על כך שנחסכו מהם הסברים רבים על השירות שהעסק נותן והייחודיות שלו כיוון שאלו הועברו ללקוח דרך העיצוב במקום.

עיצוב משרד יכול לתרום לתדמית של העסק ולחסוך לו את הצורך בנאומי מכירה ארוכים. בעידן בו כולם ממהרים ומחפשים אחר מסרים ברורים ומיד, משרד מעוצב יכול להעניק את התשובות לכל השאלות ולהסביר ללקוח מיד היכן הוא נמצא ולאיזה שירות ומוצרים הוא יכול לצפות.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה